Obchodní podmínky

1. Jak nakupovat v našem internetovém obchodě

Každý návštěvník našich internetových stránek má možnost procházet katalogem produktů a seznámit se tak s naší aktuální nabídkou. Všechny takto nabízené produkty lze objednat prostřednictvím našeho e-shopu. U daného produktu jednoduše zvolíte požadované parametry a vložíte jej do nákupního košíku. Po každém vložení nového produktu do košíku se zobrazí jeho obsah, kde uvidíte veškeré Vámi vybrané zboží včetně jeho množství, ceny a celkové ceny za nákup. V případě, že se rozhodnete zboží objednat, stiskněte tlačítko objednat. Poté budete vyzváni k vyplnění údajů potřebných pro zaslání zboží (jméno, adresa atd.) stiskem tlačítka pokračovat. Následně zvolíte způsob dodání, platby a objednávku potvrdíte stisknutím tlačítka „potvrdit objednávku“. Po objednání zboží Vám bude zaslán informační e-mail, ve kterém naleznete veškeré údaje týkající se Vaší objednávky.

 

2. Registrace zákazníka a její výhody

Každému zákazníkovi našeho e-shopu může vzniknout registrací vlastní účet, ve kterém může sledovat průběh a historii svých objednávek. Registrovaným zákazníkům také pravidelně zasíláme novinky z našeho e-shopu a upoutávky na probíhající akce. Další výhodou je možnost zúčastnit se zajímavých soutěží, které budou pro naše zákazníky pořádány. Samozřejmostí je však i nákup bez nutnosti registrace.

 3. Možnost objednání zboží

Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi zvolené zboží objednat, je vložení do košíku a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky. Další možností je zaslání objednávky e-mailem na zernov@seznam.cz. V tomto případě prosíme o připsání telefonického kontaktu na Vás. Musí být uveden pro vyřízení Vaší objednávky.

4. Způsob platby zboží

  • Dobírkou

nejčastěji používaný způsob platby při nákupech jak u nás, tak i v internetových obchodech vůbec. Zboží Vám zašleme spediční službou  na Vámi uvedenou adresu a cenu zboží v tomto případě zaplatíte až při jeho převzetí.

  • Bankovním převodem

převedení celkové částky za nákup z Vašeho bankovního učtu na náš 1190383309/0800. Jako variabilní symbol prosím použijte číslo faktury, kterou Vám zašleme v  e-mailu po objednání zboží a potvrzení objednávky. Variabilní symbol je totožný s číslem faktury. Prosíme neposílejte penize dřív než vám od nás dorazí faktura. 

5. Způsob dopravy a doba dodání

Zboží Vám zašleme prostřednictvím spediční služby u krmiv pro psy.  Tímto způsobem zboží doručíme do pěti pracovníhc dnů ode dne expedice. (pokud nebude dohodnuto jinak).

U každého produktu naleznete orientační dobu (uvedena v pracovních dnech), ve které bývá zboží zpravidla expedováno. Stane-li se, že nebudeme schopni tento termín dodržet, neprodleně budete telefonicky kontaktováni a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. ( v úvahu připadá prodloužení dodací lhůty, stornování objednávky či jiná individuální řešení).

Pozn.: při platbě předem čas expedice začíná běžet po připsání částky za Váš nákup na náš účet.

 

6. Cena dopravného a balného

Za zásilku na dobírku bude účtováno dle podmínek v sekci doprava. Za zboží označené (DOPRAVA ZDARMA) dopravné neučtujeme. Objednávka s hmotností 30 kg a výše bude rozdělena do více zásilek.

 Spediční služba rozváží zboží až do váhy 50kg ve všední dny od 8.00 do 18.00. Velkou výhodou je, že poskytuje proaktivní komunikaci s příjemcem o stavu zásilky. V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s tříhodinovým upřesněním času doručení a pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit dle instrukcí zaslaných v SMS spediční společností. 

7. Záruka a reklamace

Veškeré podmínky reklamace jsou uvedeny v Reklamačním řádu

8.Ochrana osobních údajů

Na ochranu Vašich osobních údajů je kladen nejvyšší důraz a firma Novák a Novák eko s.r.o. jako provozovatel tohoto e-shopu http://www.krmivalevne.cz/ se zavazují, že Vaše osobní údaje neposkytnou žádné třetí osobě a budou použity pouze pro vnitřní potřebu spojenou s vyřízením objednávky. Výjimku může tvořit jen spediční firma, které budou poskytnuty pouze potřebné údaje pro bezproblémové doručení zboží.Vámi uváděné údaje nikterak nezpracováváme (kromě vyřízení objednávky) a nearchivujeme (kromě vydaných faktur). Pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni a v případě jakýchkoli připomínek nás neváhejte kontaktovat na naši e-mailové adrese zernov@seznam.cz nebo na tel. 603 34 56 34.

Reklamační řad.

V našem internetovém obchodě http://www.krmivalevne.cz poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v naší prodejně Novák a Novák eko s.r.o. na Žernově. Reklamační řád je v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky

 Záruční doba a záruční list

 Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
 Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje   zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
        
     
        
Reklamace:     

 V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele http://www.krmivalevne.cz nebo http://www.karelnovak.cz. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
             
        
Vyřízení reklamace

Dodavatel  posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
        
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní

Provozovatel:

NOVÁK A NOVÁK eko s.r.o.
Žernov 122
552 03 Česká Skalice

IČ: 27547116

Kontaktní formulář

Informace o ochraně osobních údajů

Zpráva bude odeslána na náš e-mail, odpovíme Vám nejpozději do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

S výběrem vám pomůže:

Pavel Novák