1. Jak nakupovat v našem internetovém obchodě
Každý návštěvník našich internetových stránek má možnost procházet katalogem produktů a seznámit se tak s naší aktuální nabídkou. Všechny takto nabízené produkty lze objednat prostřednictvím našeho e-shopu. U daného produktu jednoduše zvolíte požadované parametry a vložíte jej do nákupního košíku. Po každém vložení nového produktu do košíku se zobrazí jeho obsah, kde uvidíte veškeré Vámi vybrané zboží včetně jeho množství, ceny a celkové ceny za nákup. V případě, že se rozhodnete zboží objednat, stiskněte tlačítko objednat. Poté budete vyzváni k vyplnění údajů potřebných pro zaslání zboží (jméno, adresa atd.) stiskem tlačítka pokračovat. Následně zvolíte způsob dodání, platby a objednávku potvrdíte stisknutím tlačítka „potvrdit objednávku“. Po objednání zboží Vám bude zaslán informační e-mail, ve kterém naleznete veškeré údaje týkající se Vaší objednávky.
2. Registrace zákazníka a její výhody
Každému zákazníkovi našeho e-shopu může vzniknout registrací vlastní účet, ve kterém může sledovat průběh a historii svých objednávek. Registrovaným zákazníkům také pravidelně zasíláme novinky z našeho e-shopu a upoutávky na probíhající akce. Další výhodou je možnost zúčastnit se zajímavých soutěží, které budou pro naše zákazníky pořádány. Samozřejmostí je však i nákup bez nutnosti registrace.
3. Možnost objednání zboží
Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi zvolené zboží objednat, je vložení do košíku a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky. Další možností je zaslání objednávky e-mailem na zernov@seznam.cz. V tomto případě prosíme o připsání telefonického kontaktu na Vás. Musí být uveden pro vyřízení Vaší objednávky.
4. Způsob platby zboží
nejčastěji používaný způsob platby při nákupech jak u nás, tak i v internetových obchodech vůbec. Zboží Vám zašleme přepravní službou na Vámi uvedenou adresu a cenu zboží v tomto případě zaplatíte až při jeho převzetí.
převedení celkové částky za nákup z Vašeho bankovního učtu na náš 1190383309/0800. Jako variabilní symbol prosím použijte číslo faktury, kterou Vám zašleme v e-mailu po objednání zboží a potvrzení objednávky. Variabilní symbol je totožný s číslem faktury. Prosíme neposílejte penize dřív než vám od nás dorazí faktura.
5. Způsob dopravy a doba dodání
Zboží Vám zašleme prostřednictvím přepravní služby u krmiv pro psy. Tímto způsobem zboží doručíme do pěti pracovníhc dnů ode dne expedice. (pokud nebude dohodnuto jinak).
U každého produktu naleznete orientační dobu (uvedena v pracovních dnech), ve které bývá zboží zpravidla expedováno. Stane-li se, že nebudeme schopni tento termín dodržet, neprodleně budete telefonicky kontaktováni a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. ( v úvahu připadá prodloužení dodací lhůty, stornování objednávky či jiná individuální řešení).
Pozn.: při platbě předem čas expedice začíná běžet po připsání částky za Váš nákup na náš účet.
6. Cena dopravného a balného
Za zásilku na dobírku bude účtováno dle podmínek v sekci doprava. Za zboží označené (DOPRAVA ZDARMA) dopravné neučtujeme. Objednávka s hmotností 30 kg a výše bude rozdělena do více zásilek.
Přepravní služba rozváží zboží až do váhy 50kg ve všední dny od 8.00 do 18.00. Velkou výhodou je, že poskytuje proaktivní komunikaci s příjemcem o stavu zásilky. V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s tříhodinovým upřesněním času doručení a pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit dle instrukcí zaslaných v SMS přepravní společnosti.
7. Záruka a reklamace
Veškeré podmínky reklamace jsou uvedeny v Reklamačním řádu
8.Ochrana osobních údajů
Na ochranu Vašich osobních údajů je kladen nejvyšší důraz a firma Novák a Novák eko s.r.o. jako provozovatel tohoto e-shopu https://karelnovak.cz/krmivo-eshop a https://karelnovak.cz/nahradni-dily se zavazují, že Vaše osobní údaje neposkytnou žádné třetí osobě a budou použity pouze pro vnitřní potřebu spojenou s vyřízením objednávky. Výjimku může tvořit jen přepravní firma, které budou poskytnuty pouze potřebné údaje pro bezproblémové doručení zboží.Vámi uváděné údaje nikterak nezpracováváme (kromě vyřízení objednávky) a nearchivujeme (kromě vydaných faktur). Pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni a v případě jakýchkoli připomínek nás neváhejte kontaktovat na naši e-mailové adrese zernov@seznam.cz nebo na tel. 603 34 56 34.
Reklamační řad.
V našem internetovém obchodě https://karelnovak.cz/krmivo-eshop a https://karelnovak.cz/nahradni-dily poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v naší prodejně Novák a Novák eko s.r.o. na Žernově. Reklamační řád je v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:
Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
Reklamace:
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele https://karelnovak.cz/krmivo-eshop a https://karelnovak.cz/nahradni-dily. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Vyřízení reklamace
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní
Provozovatel:
NOVÁK A NOVÁK eko s.r.o.
Žernov 122
552 03 Česká Skalice
IČ: 27547116
S výběrem vám pomůže: |
![]() |
Pavel Novák |