Obchodní podmínky

1. Jak nakupovat v našem internetovém obchodě

Každý návštěvník našich internetových stránek má možnost procházet katalogem produktů a seznámit se tak s naší aktuální nabídkou. Všechny takto nabízené produkty lze objednat prostřednictvím našeho e-shopu. U daného produktu jednoduše zvolíte požadované parametry a vložíte jej do nákupního košíku. Po každém vložení nového produktu do košíku se zobrazí jeho obsah, kde uvidíte veškeré Vámi vybrané zboží včetně jeho množství, ceny a celkové ceny za nákup. V případě, že se rozhodnete zboží objednat, stiskněte tlačítko objednat. Poté budete vyzváni k vyplnění údajů potřebných pro zaslání zboží (jméno, adresa atd.) stiskem tlačítka pokračovat. Následně zvolíte způsob dodání, platby a objednávku potvrdíte stisknutím tlačítka „potvrdit objednávku“. Po objednání zboží Vám bude zaslán informační e-mail, ve kterém naleznete veškeré údaje týkající se Vaší objednávky.

 

2. Registrace zákazníka a její výhody

Každému zákazníkovi našeho e-shopu může vzniknout registrací vlastní účet, ve kterém může sledovat průběh a historii svých objednávek. Registrovaným zákazníkům také pravidelně zasíláme novinky z našeho e-shopu a upoutávky na probíhající akce. Další výhodou je možnost zúčastnit se zajímavých soutěží, které budou pro naše zákazníky pořádány. Samozřejmostí je však i nákup bez nutnosti registrace.

 3. Možnost objednání zboží

Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi zvolené zboží objednat, je vložení do košíku a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky. Další možností je zaslání objednávky e-mailem na zernov@seznam.cz. V tomto případě prosíme o připsání telefonického kontaktu na Vás. Musí být uveden pro vyřízení Vaší objednávky.

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.

4. Způsob platby zboží

  • Dobírkou

nejčastěji používaný způsob platby při nákupech jak u nás, tak i v internetových obchodech vůbec. Zboží Vám zašleme přepravní službou  na Vámi uvedenou adresu a cenu zboží v tomto případě zaplatíte až při jeho převzetí.

  • Bankovním převodem

převedení celkové částky za nákup z Vašeho bankovního učtu na náš 1190383309/0800. Jako variabilní symbol prosím použijte číslo faktury, kterou Vám zašleme v  e-mailu po objednání zboží a potvrzení objednávky. Variabilní symbol je totožný s číslem faktury. Prosíme neposílejte penize dřív než vám od nás dorazí faktura. 

5. Způsob dopravy a doba dodání

Zboží Vám zašleme prostřednictvím přepravní služby dle vašeho výběru.  Tímto způsobem zboží doručíme do pěti pracovníhc dnů ode dne expedice. (pokud nebude dohodnuto jinak).

U každého produktu naleznete orientační dobu (uvedena v pracovních dnech), ve které bývá zboží zpravidla expedováno. Stane-li se, že nebudeme schopni tento termín dodržet, neprodleně budete telefonicky kontaktováni a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. ( v úvahu připadá prodloužení dodací lhůty, stornování objednávky či jiná individuální řešení).

Pozn.: při platbě předem čas expedice začíná běžet po připsání částky za Váš nákup na náš účet.

 

6. Cena dopravného a balného

Za zásilku na dobírku bude účtováno dle podmínek v sekci doprava. Za zboží označené (DOPRAVA ZDARMA) dopravné neučtujeme. Objednávka s hmotností 30 kg a výše bude rozdělena do více zásilek.  U Zásilek označený jako křehké bude dopravné vždy domluveno indiviuálně.  

 Přepravní služba rozváží zboží až do váhy 50kg ve všední dny od 8.00 do 18.00. Velkou výhodou je, že poskytuje proaktivní komunikaci s příjemcem o stavu zásilky. V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s tříhodinovým upřesněním času doručení a pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit dle instrukcí zaslaných v SMS přepravní společnosti. 

7. Záruka a reklamace

Veškeré podmínky reklamace jsou uvedeny v Reklamačním řádu

8.Ochrana osobních údajů

Na ochranu Vašich osobních údajů je kladen nejvyšší důraz a firma Novák a Novák eko s.r.o. jako provozovatel tohoto e-shopu https://karelnovak.cz/krmivo-eshop a https://karelnovak.cz/nahradni-dily se zavazují, že Vaše osobní údaje neposkytnou žádné třetí osobě a budou použity pouze pro vnitřní potřebu spojenou s vyřízením objednávky. Výjimku může tvořit jen přepravní firma, které budou poskytnuty pouze potřebné údaje pro bezproblémové doručení zboží.Vámi uváděné údaje nikterak nezpracováváme (kromě vyřízení objednávky) a nearchivujeme (kromě vydaných faktur). Pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni a v případě jakýchkoli připomínek nás neváhejte kontaktovat na naši e-mailové adrese zernov@seznam.cz nebo na tel. 603 34 56 34.

Reklamační řad.

V našem internetovém obchodě  https://karelnovak.cz/krmivo-eshop a https://karelnovak.cz/nahradni-dily poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v naší prodejně Novák a Novák eko s.r.o. na Žernově. Reklamační řád je v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

 Záruční doba a záruční list

 Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
 Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje   zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
 

Vrácení zásilky:         

V souladu se zákonem č. 89/2012 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo se vztahuje pouze na kupující spotřebitele (nikoliv na nákupy na IČO). Spotřebitel vrácí zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, má nárok, aby mu prodejce vrátil částku odpovídající kupní ceně včetně dopravného. Při vrácení zásilky hradí dopravné kupujicí.      
        
Reklamace:     

 V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele https://karelnovak.cz/krmivo-eshop a https://karelnovak.cz/nahradni-dily. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
             
        
Vyřízení reklamace

Dodavatel  posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
        
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní

Provozovatel:

NOVÁK A NOVÁK eko s.r.o.
Žernov 122
552 03 Česká Skalice

IČ: 27547116

Kontaktní formulář

Informace o ochraně osobních údajů

Zpráva bude odeslána na náš e-mail, odpovíme Vám nejpozději do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

S výběrem vám pomůže:

Pavel Novák